Cum te ajută PhoenixATS în dezvoltarea brandului de angajator

7 noiembrie 2018

În universul hiper-conectat social în care activează azi companiile, ideea de brand de angajator nu mai este pentru nimeni o noutate. La fel de bine cunoscut este faptul că, în efortul de a-și construi o imagine atractivă pentru profesioniștii potențial valoroși din piață, organizația trebuie să pună la punct un flux de comunicare eficient și consecvent cu toți candidații cu care intră în contact.

Adesea, candidații, mai degrabă decât angajații, sunt cei care construiesc imaginea organizației în exterior. Pornind de la opinia lor, de la calitatea relației pe care au avut-o cu angajatorul, se poate clădi sau distruge o reputație.

Utilizarea unui ATS pentru gestionarea procesului de recrutare poate susține procesul de comunicare cu aplicanții, organizația asigurându-se astfel că acel “candidate experience” despre care se vorbește în lumea recrutării este un vehicul eficient pentru promovarea brandului de angajator.

Phoenix ATS este conceput pornind de la ideea că aplicantul își formează o opinie despre brandul companiei din momentul postării unui anunț de angajare și până la interviul față în față (dar și după finalizarea acestuia), iar o experiență neplăcută în aceste interacțiuni poate influența negativ imaginea angajatorului.

Astfel, pentru a evita des întâlnitele lacune de comunicare, Phoenix ATS permite setarea mesajelor de confirmare a primirii aplicației, precum și alte mesaje suplimentare care detaliază descrierea jobului (în cazul candidaților selectați pentru interviu), a etapelor procesului de recrutare, a datelor limită pentru transmiterea feedback-ului în urma selecției finale etc.

Ușurința setării și transmiterii automate a acestor mesaje prin PhoenixATS garantează o fluență a dialogului cu profesioniștii din piață și contribuie la dezvoltarea unei reputații de angajator implicat și interesat de o comunicare în timp real, cu beneficii pentru toate părțile implicate.

, ,
Meniu